• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
1

از کشف ۱۳۷ کیلو تریاک تا کشف پودرهای بدنسازی قاچاق

  • کد خبر : 100578
  • 19 تیر 1403 - 20:11
از کشف ۱۳۷ کیلو تریاک تا کشف پودرهای بدنسازی قاچاق
در اخبار کوتاهی که از سوی مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس در اختیار رسانه‌ها قرار داده شده است، اخباری نظیر کشف ۱۳۷ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز، رد رشوه ۳۰۰ میلیونی توسط پلیس، کشف پودرهای بدنسازی قاچاق مشاهده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان فارس امروز، ۱۹ تیرماه گفت: در عملیات مشترک پلیس فارس و البرز، ۱۳۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار رهام‌بخش حبیبی اظهار کرد: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان، روز گذشته با انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز، مشخص شد قاچاقچیان حرفه‌ای قصد دارند مقداری تریاک را با سواری سمند از استان‌های شرقی به شیراز منتقل کنند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فارس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی شهرستان نی‌ریز تحقیقات خود را آغاز و حین گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی سواری سمند را مشاهده و با اقدامات فنی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو ۱۳۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

حبیبی تصریح کرد: اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود؛ لذا پلیس با همکاری دستگاه قضایی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.

مأموران یگان امداد شیراز رشوه ۳۰۰ میلیونی را رد کردند

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: مأموران یگان امداد شهرستان شیراز، رشوه ۳۰۰ میلیون ریالی و یک عدد انگشتر طلای ۱۰ گرمی را رد و موارد را صورتجلسه کردند.

سید جواد رضوی بیان کرد: مأموران گشت یگان امداد شهرستان شیراز هنگام گشت‌زنی در محدوده یکی از بلوارهای این شهرستان، به دو نفر مشکوک و آن‌ها را دستگیر کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی بدنی از متهمان و همچنین خودرو پژو ۴۰۵ پارک شده در مخفیگاهشان در آن محله،  مقدار ۲۳۹ گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد.

رضوی گفت: متهمان جهت فرار از قانون، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال وجه نقد به همراه یک عدد انگشتر طلای ۱۰ گرمی به عنوان رشوه به ماموران گشت یگان امداد پیشنهاد دادند که مأموران صحیح العمل، ضمن رد آن، مراتب را صورتجلسه و ضمیمه پرونده کردند.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان فارس ضمن تقدیر و تشکر از این اقدام مأموران یگان امداد شهرستان شیراز، تصریح کرد: هر دو متهم جهت سیر مراحل قانونی به مقر انتظامی انتقال و پس از آن با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۲۰ میلیارد پودر بدنسازی قاچاق در لامرد

فرمانده انتظامی لامرد از کشف محموله پودر و داروی بدنسازی خارجی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاق و سواری‌های شوتی، ماموران انتظامی لامرد حین بررسی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه وانت نیسان شوتی مشکوک و دستور ایست دادند که راننده بدون توجه اقدام به فرار کرد.

محسن لشکری ادامه داد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند خودرو را توقیف و در بازرسی از آن ۵۶۲ قوطی پودر مکمل بدنسازی، ۱۰۲ بطری شربت و ۱۴۸ قوطی قرص خارجی قاچاق را کشف کنند.

فرمانده انتظامی لامرد با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: راننده به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100578

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.