• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
1

‌ برپایی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در شیراز

  • کد خبر : 100520
  • 18 تیر 1403 - 18:01
‌ برپایی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در شیراز
نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز در مرکز آموزشی درمانی نمازی شیراز برپا شد.

رئیس بیمارستان نمازی شیراز امروز، ۱۸ تیرماه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: همانطور که رشادت‌های رزمندگان در دفاع از وطن در ذهن‌ها ماندگار است، از خودگذشتگی و جانفشانی مدافعان سلامت در دوران کرونا نیز هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

احمد حسین‌زاده، به تصویر کشیدن این فداکاری‌ها و رشادت‌ها را برای یادآورری به نسل جدید لازمه قدرشناسی از مدافعان سلامت دانست و افزود: در دوران سخت مقابله با ویروس کرونا، مجموعه سلامت و کادر درمان ثابت کردند که مانند رزمندگان در دفاع از میهن و سلامت هموطنان تا پای جان ایستاده‌اند.

مهدی خان سالار، مدیر بیمارستان نمازی نیز آغاز به کار این نمایشگاه را در راستای جهاد تبیین و نمایش گوشه‌ای از تلاش‌های مدافعان سلامت برشمرد و گفت: این تلاش‌ها همچنان ادامه دارد و فعالیت‌های اعضای خانواده نمازی روزانه از سوی روابط عمومی این مرکز در کانال‌های فضای مجازی منعکس می‌شود.

در ادامه، مدیر روابط عمومی بیمارستان نمازی نیز گفت: عکس‌های موجود در این نمایشگاه از سوی علی عباسی، مهدی خاوران و فاطمه بهاری، عکاسان شاغل در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز پس از شرکت در نمایشگاه‌های مختلف در سطح شهر، در ورودی تالار اقبال لاهوری بیمارستان نمازی در معرض دید مراجعان و کارکنان قرار گرفته است.

فاطمه بهاری تصریح کرد: نماهنگ تهیه شده از این تصاویر، به مناسبت هفته دفاع مقدس در صدا و سیمای استان فارس به نمایش درآمده است.

وی همچنین در زمینه فراخوان ارسالی مسابقه عکاسی بهار در شیراز و بیمارستان نمازی بیان کرد: پیرو این فراخوان، آثار مختلفی دریافت شد که پس از برگزاری جلسه داوری، عکس های برگزیده مشخص شدند.

بهاری اضافه کرد: داوری این آثار با حضور مدیر بیمارستان نمازی، علی عباسی مدرس عکاسی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، امیرحسین پاشا کارمند واحد هسته‌ای و صاحب نظر در رشته عکاسی و مهدی خاوران عکاس بیمارستان نمازی انجام شد و سه اثر از مهدی کمالی کارمند پذیرش، وحید حمیدی رزیدنت جراحی و امین رضا جولایی، واحد پرتو درمانی بیمارستان نمازی به عنوان آثار برگزیده و یک عکس از سارا محمودی، کارمند کارگزینی بیمارستان نیز شایسته تقدیر اعلام و از برگزیدگان مسابقه عکاسی در آیین راه‌اندازی نمایشگاه دائمی عکس تلفیقی مدافعان سلامت و مدافعان جبهه دیروز، تقدیر شد.

به گزارش سحاب پرس، بیمارستان نمازی شیراز، یکی از بزرگترین مراکز درمانی جنوب کشور محسوب می‌شود که در دوران شیوع کرونا، یکی از مراکز اصلی پذیرش و درمان این بیماران بود.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100520

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.