• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
1
سرپرست شرکت گاز استان فارس؛

‌سهولت دسترسی به مسئولان زمینه‌ساز تحقق شعار سال خواهد بود

  • کد خبر : 100506
  • 18 تیر 1403 - 15:56
‌سهولت دسترسی به مسئولان زمینه‌ساز تحقق شعار سال خواهد بود
سرپرست شرکت گاز استان فارس معتقد است افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را در تحقق شعار سال (جهش تولید با مشارکت مردم) فراهم می‌سازد.

وحید بهفر امروز، ۱۸ تیرماه در نشست شرکت گاز فارس با بیان اینکه دیدارهای چهره به چهره سبب آشنایی بیشتر با نیازها و مطالبات مراجعان و تسریع در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم می‌شود، گفت: با ادامه این روند می‌توانیم مسایل مردم را بهتر درک کنیم، از طرفی در بین مردم بودن و تعامل و ارتباط نزدیک، افزایش رضایتمندی مشترکین را در پی دارد.

وی دسترسی ارباب رجوع به مدیران دستگاه‌های اجرایی را یکی از مهم ترین نقاط قوت دستگاه مربوطه عنوان کرد و افزود: انتظار می‌رود اقدامات ادارات به اطلاع مردم برسد که یکی از موارد این است که ارباب رجوع بداند چه زمانی می‌تواند با مدیر دستگاه مربوطه ملاقات کند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس با بیان اینکه درسه ماهه نخست سال جاری تعداد ۱۷۷ جلسه ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره با مشترکین شرکت گاز که شامل پیمانکاران و ذینفعان شرکت نیز می‌شود، در این شرکت انجام شد و در همین رابطه ۱۲۹ مورد مشاوره و راهنمایی ارائه شده است.

بهفر با تصریح اینکه جلسات مردمی این شرکت دوشنبه هر هفته پذیرای مراجعین است، افزود: در این جلسات ضمن استماع سخنان آنان، به جهت بررسی و پیگیری بهتر مسائل و موارد مطرح شده و مشورت های کارشناسی، دستورات و راهکارهای لازم و عملیاتی به همکاران و سایر مدیران صادر می‌شود که در همین راستا ۳۹ پرونده حل و فصل و ۹ پرونده نیز در دست اقدام است.

وی بیان کرد: در سال گذشته نیز مشکلات و درخواست‌های مردم در حوزه های گازرسانی به صورت حضوری  با مدیران شرکت مطرح شده است که در مجموع ۵۲۸ مورد ملاقات حضوری و چهره و چهره انجام شده است که منجر به ۴۲۵ مشاوره و راهنمایی و ۱۱۰ اقدام مثبت شده است.

سرپرست شرکت گاز استان فارس در پایان با تأکید بر تداوم جلسات مردمی در سال جاری یادآور شد: با برگزاری جلسات ملاقات مردمی و  دیدار چهره به چهره مدیران نهادها با مردم می‌توان بخشی از درخواست‌ها و مطالبات آن‌ها را برطرف کرد، همچنین افزایش سطح دسترسی به مسئولان و کارگزاران دولت، با رویکرد حل مشکل زمینه مشارکت تمامی اقشار جامعه را در تحقق شعار سال عملی فراهم می‌سازد.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100506

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.