• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024

اخبار ویژه

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس در شهریور ماه مقدار ۴۱۵ تن کود کشاورزی به انبار کارگزاران در استان کردستان توزیع کرد توزیع بیش از ۳ هزار تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس به مقصد استان یزد در نیمسال نخست سال جاری توزیع ۱۲۰ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان سپیدان مقدار ۴۸ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس در سطح شهرستان زرقان بین انبار کارگزاران توزیع شد توزیع بیش از ۹۰۰ تن کود کشاورزی اوره از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس بین کارگزاران شهرستان زرین‌دشت از آغاز سال جاری تا پایان شهریور ماه در نیمسال نخست سال جاری مقدار ۳۱۵ تن انواع کود کشاورزی از سهمیه مصوب شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس بین انبار کارگزاران در سطح شهرستان نی‌ریز توزیع شد بازدید گروه پایش شرکت خدمات حمایتی کشاورزی فارس از شرکت‌های تولید کننده کود در شهرستان مرودشت ملاقات چهره به چهره و میز ارتباط مردمی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان فارس با کشاورزان، کارگزاران و فعالان بخش کشاورزی در شهریور ماه

7
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز؛

آخرین مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سفیر مهر تا ۳۱ مرداد ماه

  • کد خبر : 100499
  • 18 تیر 1403 - 11:56
آخرین مهلت ثبت‌نام سرویس مدارس در سامانه سفیر مهر تا ۳۱ مرداد ماه
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز گفت:آخرین زمان ثبت نام والدین برای دریافت خدمات سرویس مدرسه در سامانه سفیر مهر برای سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ تا ۳۱ مرداد ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری سحاب پرس، پیمان باباخانی امروز ۱۸ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: سازمان حمل و نقل مسافر درحال حاضر خدمات های مختلف از جمله درون شهری‌و برون شهری ،معاینه فنی شهرداری شیراز درحال انجام است.

 

وی افزود: سال گذشته در شهریور ماه طبق گذشته که باید کلیه سرویس مدارس را شهرداری را انجام دهند ابلاغیه توسط سازمان حمل و نقل شهرداری انجام شد و طبق تقویم کار انجام‌شد.

 

بابا خانی با بیان دینکه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را در دی ماه گذشته ارسال شد و نرخ بعد از مراحلی به فرمانداری ارسال و خوشبختانه تایید شد، تصریح کرد:اما متاسفانه ما در دوسال پیش نرخ نامه وجود نداشت اما اکنون ما توانستیم کار ساماندهی سرویس مدارس را انجام دهیم.

 

وی گفت:یکی از مهم ترین مسائلی که برای والدین و رانندگان وجود داشت ثبت نام بود که ما قرار دادی را با شرکتی منعقد کردیم که این شرکت سامانه ای را با عنوان سفیر مهر آماده کرد و چندین ماه طول کشید تا توانستیم تاییدیه بگیریم و پس از تایید ما بر سرور های شهرداری سامانه را قرار دادیم و ثبت نام انجام شد.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز ادامه داد:هیچ شخص و شرکتی اطلاعات دانش آموزان و والدین را که در این سایت ثبت نام می‌کنند و درخواست سرویس مدرسه می‌کنند را نخواهد داشت و تنها شهرداری شیراز است که اطلاعات را حفاظت می‌کند.

 

وی ادامه داد:۲۳ شرکت کار ساماندهی سرویس مدارس را انجام می‌دهند و سامانه سرویس مدارس از نظر مالکیتی متعلق به شهرداری شیراز است و اطلاعاتی که ذخیره می‌شود صرفا در شهرداری قابل مشاهده است.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز با بیان اینکه جلسات متعددی را با شورای ترافیک برگزار کردیم و تمامی درخواست هایی که داشتیم را عنوان کردیم همچنین هماهنگی آموزش پرورش با این دستگاه مهم است، اظهار کرد:یکی از دغدغه های ما این است که سامانه سفیر مهر را به تمام شهروندان شهر شیراز و والدینی که دغدغه سرویس مدرسه را دارند اطلاع رسانی شود و والدین باید تا آخر مرداد ماه ثبت نام کنند که ما اول مهر مشکلی را در سرویس های مدارس نداشته باشند.

 

بابا خانی یادآور شد:همچنین‌کسانی که موفق نشدند ثبت نام کنند در هفته اول شهریور ماه می‌توانند با دلیل ثبت نام کنند همچنین ثبت نام رانندگان سرویس مدارس در حال انجام است و تا آخر مرداد ماه می‌توانند به ثبت نام بپردازند.

 

وی گفت:رانندگان حتما باید سنشان بالای ۲۳ سال باشد و گواهینامه معتبر داشته باشند ، سابقه کیفری و استعلام سلامت کامل روحی ، روانی و همچنین استعلام اعتیاد هم از آنها گرفته می‌شود.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهرداری شیراز تاکید کرد:والدین بدانند که غیر از این سامانه سرویس مدرسه ای را برای فرزندان قرار دهند هیچ تعهدی را شهرداری ندارد.

 

به گفته این مقام مسئول همچنین مبنای سرنشینان کارت خودرو است و اگر مشاهده کنیم که بیش از حد مجاز رانندگان سرنشینان را سوار خودرو کنند با انها برخورد می‌شود.

 

وی افزود: یکی از نکات مهم پرداخت هزینه سرویس مدارس بود که وامی را درنظر بگیریم که درحال پیگیری هستیم و خوشبختانه سه بانک که می‌توانند به ما کمک کنند را همکاری کردند و ما درحال انجام کار ها هستیم و به محض اینکه این اقدام نهایی شود به والدین اعلام می‌شود.

آدرس سامانه سفیر مهر سرویس مدارس شیراز به شرح ذیل است.

Safirmehr.shiraz.ir

 

انتهای خبر/ف

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100499

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.