• امروز : دوشنبه - ۱۸ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - محرم - 1446
  • برابر با : Monday - 8 July - 2024
0
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ(ع)‌؛

حماسه بزرگی در پیش است

  • کد خبر : 100073
  • 15 تیر 1403 - 10:07
حماسه بزرگی در پیش است
تولیت آستان مقدس حضرت شاهچراغ (ع)، حضور در انتخابات را یک تکلیف ملی و مذهبی دانست و گفت: امروز یک حماسه بزرگ با همت بزرگ مردم ایران اسلامی رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه تحلیلی خبری سحاب پرس، حجت الاسلام ابراهیم کلانتری، امروز در بازدید از شعبه اخذ رای حرم مطهر حضرت سید میر محمد (ع) در جمع خبرنگاران گفت: حضور در انتخابات در جمهوری اسلامی یک وظیفه میهنی و ملی است که این موضوع را همه مردم می دانند.

 

وی اضافه کرد: این حضور یک تکلیف شرعی است به دلیل اینکه وقتی ولی فقیه زمان عنوان می کنند که همه باید حضور پیدا کنند، این تکلیف بر عهده همه افراد قرار می گیرد و آنانی که به مبانی اسلام و قرآنی و احکام شریعت اسلامی معتقد هستند باید خود را مکلف بدانند حضور پیدا کنند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری همه مردم می دانند تاثیر گذار است و شخص رئیس جمهور در آینده کشور تاثیر گذار است و یک رئیس جمهور قوی می تواند هم وضعیت داخلی از لحاظ فکری، فرهنگی، معیشتی و اقتصادی به سرانجام برساند و هم وضعیت سیاست خارجی و روابط بین المللی را با سربلندی کشور رقم بزند.

وی گفت: اگر رئیس جمهور ضعیف انتخاب شود در داخل و خارج کشور به مشکل برمی خورد و امروز روز سرنوشت خودمان است و برای سرنوشت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … حضور پرشور و با انتخاب درست داشته باشیم.

کلانتری گفت: من ابتدای صبح که در یکی از صندوق ها حضور یافتم و رای خود را به صندوق انداختم، همان ابتدای صبح صف بسته شده بود در حالی که قبلا ابتدای صبح در آن صندوق در دوره های گذشته صف بسته نمی شد و به نظر می رسد امروز یک حماسه بزرگ با همت بزرگ مردم ایران اسلامی رقم میزنند.

انتهای خبر/ف

لینک کوتاه : https://sahabpress.ir/?p=100073

سحاب پرس در شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.